31 Mayıs 2012 Perşembe

Ayşe Özyılmazel'den Yeni Video "Su Gibi Gel"





Ayşe Özyılmazel sözü ve müziği kendine ait olan "Su Gibi Gel" isimli single'ının video klibini yayımladı. Klip aynı zamanda Ayşe'nin yakın arkadaşı olan Gülşen Aybaba yönetmenliğinde çekildi. 


Ben şarkıyı çıktığında baya sevmiştim, bu nedenledir mi bilinmez klip'te hoşuma gitti..Rengarenk ,çiçekler, böcekler temalı klipte Ayşe Özyılmazel bizim yerimize de baharın tadını çıkarıyor :))


Ha bir de Ayşe şarkısı için şöyle diyorHer şarkı için sorarlar, "Bu şarkıyı kime yazdın?" diye... Çoğu zaman söylemek istemez şarkıyı yazan.
Dinleyenin hayal dünyasını bozar diye, başkalarına anlamlar yüklenmesin diye...
Ama ben söylemek istiyorum,  bu şarkı benden bana.
Kendime yazdım. 


Buyrun şimdi  izleyin: Su Gibi Gel :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder