25 Haziran 2012 Pazartesi

Ebru Yaşar'dan Yeni Single: "Ağlayamıyorum"



Müzik dünyasının iddialı ismi Ebru Yaşar,  ismini "Ebru" koyduğu single çalışması ile müzik dünyasını harekete geçirmeye hazırlanıyor. Single projesi için Fikret Şeneş'in "Ağlayamıyorum" şarkısını yeniden yorumlayan Ebru Yaşar bu çalışmasıyla yaza damgasını vuracak...
Bugüne kadar birbirinden başarılı albümlere ve şarkılara imza atan Ebru Yaşar, müzik kariyerindeki ilk single çalışması için stüdyoya girdi. Prodüktörlüğünü Hakan Akmermer'in, süpervizörlüğünü Özgür Aras'ın yaptığı ve Livadi Müzik etiketiyle çıkacak single albümde Fikret Şenes imzalı "Ağlayamıyorum" isimli şarkıyı yeniden yorumlayan Ebru Yaşar; yeni projesi ve güçlü şarkısı ile müzik dünyasını harekete geçirmeye hazırlanıyor.
Müzik dünyasının başarılı ismi Volga Tamöz'ün düzenlemesini üstlendiği "Ağlayamıyorum" şarkısının fotoğraflarını ise, fotoğrafçı Lara Sayılgan çekti.

Şarkıyı Yasal Olarak Dinlemek İçin Tıklayın : Ebru Yaşar - Ağlayamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder