15 Haziran 2012 Cuma


Özgün "Konu Senden Açılınca" !


Yaklaşık iki yıllık bir çalışmanın ürünü olan "Konu Senden Açılınca"da, 11 yeni şarkının yanı sıra; "Yıllar Sonra", "Deli Gibi", "İnsaf", "Gülbeyaz", "Dur Gitme", "Konu Senden Açılınca", "İstemem", "Kalbim", "Şike", "Siyah Beyaz", "Altın Kafes"; Özgün’ün son single’ında yer alan "Sadece Arkadaşız" ve "Sen ve Ben" isimli sevilen şarkıları da yer alıyor. Müzik direktörlüğünü Tolga Kılıç'ın üstlendiği albümde, Özgün’e ait 6 şarkı bulunurken; Nezih Üçler, Onur Koç, Volkan Asyalı ve Nedim Caner gibi başarılı söz yazarı ve bestecilerinin de şarkıları yer alıyor.  Albümün ilk video klibi ise "İnsaf" isimli şarkıya çekilecek.
Özgün'ün bir önceki stüdyo albümünü uzun süre severek dinleyen biri olarak, yeni albümüden umudum oldukça fazla, hatta şimdiden dinlediğim birkaç şarkıya hemen ısındım...  Ha ayrıca albüm fotoğraflarını da ekstra beğendim onu da söyleyeyim :))


Albümü yasal olarak dinlemek için TIKLAYIN : Özgün - Konu Senden Açılınca


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder