4 Nisan 2012 Çarşamba


BUNU SEVDİM: Mustafa Ceceli 'Oyun Olmazdı Aşkla'


Mustafa Ceceli'nin yeni albümündeki şarkı isimlerini okuduğumda ilk dikkatimi çeken 'Zillerime Basıp Kaçıyor' olmuştu.Albümde Nil'in de olduğunu öğrendiğimde kesin bu şarkı onundur dedim.Ama yanılmışım :) Şarkı Eflatun'unmuş..Daha sonra albümü alıp  dinlemeye başladığımda ilgimi çeken (yine aynı kapıya çıktık!) sözü ve müziği Nil Karaibrahimgil'e ait olan 'Oyun Olmazdı Aşkla' oldu.Nil Karaibrahimgil oldukça güzel bir şarkıya imza atmış.Naif,romantik nil tadında,akşam güneş batarken dinlemelik şahane bi'şey olmuş...Ben sevdim siz de dinleyin istedim :)





Oyun Olmazdı Aşkla
Kapandı gözlerin ve aktı yaşların
O son bakışla indi çatık kaşların
Loş bir ışık vurdu o mahsun haline
Son pişmanlık duyuldı koptu alkışların

Oysa oyun olmazdı aşkla
Sözle, bakışlarla, yaşla

Yıllar bi anda bitecek
Ve aşk bir yanıp sönecek
Şimdi senin bu sürdüğün de sefa mı?
Hayat bi gelip gidecek
Ve aşk bi gülüp geçecek
Şimdi senin bu çektirdiğin de ceza mı?

Uzaklaştı ellerin, koptu bakışların
Artık başkalarına dolanacak mı kolların
Bi hıçkırık tutundum en zalim sözüne
Ve nefesler tutuldu söndü ışıkların

Oysa oyun olmazdı aşkla
Sözle, bakışlarla, yaşla

Yıllar bi anda bitecek
Ve aşk bir yanıp sönecek
Şimdi senin bu sürdüğün de sefa mı?
Hayat bi gelip gidecek
Ve aşk bi gülüp geçecek
Şimdi senin bu çektirdiğin de ceza mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder