14 Nisan 2012 Cumartesi


Hande Yener & Seksendört 'Rüya'


Hande Yener ve Grup 84, iki şarkıdan oluşan single çalışmalarını Poll Production etiketiyle piyasaya çıkarmaya hazırlanıyor. Söz ve müziği Sinan Akçıl'a ait olan "Öfkem Var" şarkısı ve Grup Ünlü'nün 96 yılında çıkmış "Rüya" şarkısının cover yapıldığı çalışmanın fotoğraflarını ise Kemal Doğulu çekti.          


Seni barda görmüştüm yanına oturdum
Vücuduna bakarken birden yok oldun
Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu 
Çok yorulmuştum uyuya kaldım
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah 
Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu
Peşine düştüm manyak gibi
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun 
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

Buyrun buradan da dinleyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder