4 Nisan 2012 Çarşamba


Emir'in yeni şarkısı 'Sudan Sebep' müzikseverler ile buluştu!


Emir'i ilk çıkış yaptığından bu yana eğlenceli şarkıları nedeniyle severim.Özellikle sözü Yıldız Tilbe'ye, müziği ise Yunan besteci Phoebus'a ait olan "Eline Düştüm" isimli parçayı baya bi' dinleyip eğlenmişliğim vardır.Bahar aylarında albümünün çıkacağını öğrendiğimde yine eğlenceli şarkıların bizi beklediğinden hiç şüphem yoktu.Bunun en büyük nedeni de Emir'in yeni çıkış şarkısının iddialı isimleri bir araya getirmiş olmasıydı.Sözleri Yıldız Tilbe'ye,müziği ise Gülşen'e ait olan Emir'in yepyeni şarkısı 'Sudan Sebep' bunu kanıtlar nitelikteydi.Emir'in yeni şarkısı bu yazın hitlerinden olacağa benziyor! Bekleyip görelim :)


Sudan Sebep
Geçiyormuyum içinden
Düşünüyormusun Sen de
Beni görmek istiyormusun
Sudan bir sebeple
Dolaşıyorsun içimde
Ateşten bir rüzgar gibi
Reklam
Sana kim izin verdi ki
AŞkla çöz beni diye
Her sabah çiçek gibi
Açılan o gözlerini
Görmenin sihrini
Sen bilemezsin ki
Söz verdim yarına güzel olacak
Ay dolunay sabah çok uzak
Üstüme düşen gölgene baktım
Aşkın tenime çok yakışacak..
Dolaşıyorsun içimde
Ateşten bir rüzgar gibi
Sana kim izin verdi ki
Aşkla çöz beni diye
Canım!
Gönlüm aşkında
Gözüm bakışında





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder