21 Nisan 2012 Cumartesi



   Gülben Ergen'den yeni video: Vıdı Vıdı !                    

                                                           
Gülben Ergen'in 8.Stüdyo albümü olan  "Hayat Bi' Gün"albümünün 3. video klibi Eflatun imzasını taşıyan Vıdı Vıdı şarkısa geldi.Vıdı Vıdı'nın
yönetmeni (Gülben Ergen'in 2000'li yıllarda  bütün video ve fotoğraflarını çeken 
aynı zamanda yakın arkadaşı da olan) Nihat Odabaşı.Klipte ki stylingliğini ise  Merve Kırşan üstlenmiş.Şarkı video'yla birlikte daha dinamik bi'
hava yakalamış. Gülben Ergen'in bazen videolarda bazen de fotoğraf çekimlerinde büründüğü bu başka kimlikleri, daha genç çılgın ve enerjik hallerini seviyorum
bi' o kadar da (bütününü yansıtmasa da) kendine yakıştırtığını düşünüyorum.Video'yla birlikte Vıdı vıdı'yı radyolarda çokça duyucaz bu aralar sanki! Klibi ben sevdim sizle de paylaşmak istedim.

Buyrunuz Vıdı vıdı!


1 yorum:

  1. Eflatun ve ikilemeleri çok başarılı:)) Gülben Ergenin bu hallerini kütküt klibine benzettim ki çok severim o klibi.Maşallah sizde hiç bir yeni haberi kaçırmayın ilk yayınlayan olun yani:) Yakışıklı ve cool adam POPTANADAM!

    YanıtlaSil