5 Nisan 2012 Perşembe

İzel 'Aşk En Büyüktür Her Zaman' Diyor!


İzel'in yeni albümü için Alper Narman ve Bülent Aris'le çalıştığını duyduğumda oldukça heyecanlanmıştım.Nihayet geçtiğimiz ay İzel'in yeni albümü olan 'Aşk En Büyüktür Her Zaman' dan iki şarkı yayınlandı ve heyecanlanmakta haklı olduğumu anladım.Uzun süredir İzel'den böyle şarkılar duymamıştım.Olgun kadın havasından çıkıp daha dinamik,modern ve güçlü bi geri dönüş yapacak gibi duruyordu.'Drakula'yı ilk dinleyişimde garipsesem de daha sonra oldukça sevdim.Eğlenceli, sevgiliye laf sokmayı sevenler için güzel bir alternatif olucak gibi... :) 'Düşer O' ise ilk dinleyişte insanı ele geçiren hit olma potansiyeli oldukça yüksek bi' şarkıydı.Albümde bir şarkının müziği hariç bütün şarkıların söz ve müziği Onur Özdemir ve Alper Narman'a ait aranjeler ise Bülent Aris'e teslim edilmiş.Albüm fotoğrafları ise Nihat Odabaşı'na ait.2012 yazında sizi bilmem ama ben bol bol İzel dinleyeceğim gibi duruyor...

'Düşer O'


'Drakula'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder